Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Min side


Her kan du enkelt administerere brukerkontoen din, samt se ordrestatus og mottatte webtilbud.

 

Webtilbud
Dersom du har mottatt et webtilbud fra en av våre selgere kan du enkelt ta dette i bruk ved å gå til Ordrehistorikk. Aktive webtilbud får du opp ved å klikke på søk under feltet Tilbudsstatus. Du kan da ta i bruk tilbudet ved å klikke på tilbudsnummeret og deretter klikke på Kjøp tilbud.
Merk: Dersom du har mottatt et webtilbud og skal betale med VISA er det viktig å velge dette som betalingsmåte ved utsjekk. Standard betalingsmåte for webtilbud er satt til oppkrav.

 

Vår servicepartner

Service Kompaniet AS som er et autorisert verksted med lokaler i Bergen sentrum og på Brynseng i Oslo.

Alle henvendelser på service og deleforespørsler rettes til dem, http://www.servicekompaniet.no
Det gjelder også henvendelser på Onkyo-service.

 

Service Kompaniet AS, Strandgaten 224, 5004 Bergen, telefon 55 23 30 32, e-post: post@servicekompaniet.no

Service Kompaniet AS, Stålfjæra 26, 0975 Oslo, telefon 21 03 21 30, e-post: post@servicekompaniet.no

 

 

Dersom du fortsatt har noen spørsmål kan du kontakte oss på webshop@mono.no.